Het adres voor retourzending staat aangegeven op de achterzijde van de pakbon. Let op: het magazijn van iChica is in Waalwijk. Dit is dus een ander adres dan het kantooradres. De pakbon (met ordernummer en NAW gegevens) dient altijd bij de retourzending te worden gevoegd. Zit er onverhoopt geen pakbon met retouradres bij uw bestelling? Neemt u dan contact met de klantenservice.  


Uitzonderingen: 

- In uitzonderingsgevallen kan het retouradres het adres zijn van de leverancier, die de bestelling rechtstreeks aan u als koper heeft verstuurd (bijvoorbeeld bij grote artikelen zoals bedden en matrassen, kan dit het geval zijn). 

- Treft u geen instructies met het retouradres aan bij uw bestelling en wilt u uw bestelling retourneren? Neemt u dan contact met de klantenservice

- In geval van een product dat bij ontvangst defect blijkt te zijn, dient u binnen 24 uur contact op te nemen met de klantenservice. Stuurt u nooit zonder overleg vooraf met de klantenservice, een defect product retour!