Defecten, reparatie en garantie

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u, op het moment dat de bezorger uw bestelling aanbiedt, aan de buitenkant van het pakket een beschadiging ziet, waardoor het bestelde artikel besch...
Ma, 16 Mrt, 2015 at 6:21 PM
Na het openen van mijn pakket heb ik een defect ontdekt. Wat nu?
Als zeker is dat het artikel defect of beschadigd is, dient u binnen 24 uur na ontvangst van het artikel contact op te nemen met onze klantenservice, per e-...
Ma, 16 Mrt, 2015 at 6:26 PM
Heb ik garantie op aangekochte producten?
De niet-goed-geld-terug-garantie van iChica garandeert u dat geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de specificaties die in ...
Ma, 16 Mrt, 2015 at 6:47 PM
Ik heb een horloge gekocht met twee jaar garantie, geldt deze garantie voor alle onderdelen van het horloge?
Neen, de vermelde garantietermijn heeft betrekking op het uurwerk. Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan  - onoplettendheid, of ...
Wo, 18 Mrt, 2015 at 1:58 PM
Ik overweeg een horloge te kopen bij iChica, kan iChica dezelfde service verlenen als een juwelier of warenhuis?
De zusterwebwinkel van iChica: Watch2Day.nl is de grootste online horlogeverkoper binnen Nederland en België. iChica en Watch2Day kopen horloges wereldwijd ...
Wo, 18 Mrt, 2015 at 2:04 PM
Valt een defecte horlogeband onder de garantie?
Een horloge is een gebruiksvoorwerp. Bij normaal gebruik, wordt twee jaar garantie verleend op het uurwerk. Een horlogeband wordt tijdens het gebruik blootg...
Wo, 18 Mrt, 2015 at 2:10 PM